Wednesday, May 4, 2011

Jika aku jatuh cinta...

Ya Allah
Jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yg
melabuhkan cintanya padaMu
agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu..

Ya Allah..
Jika aku jatuh hati..
izinkanlah hati aku menyentuh hati
seseorg yg hatinya tertaut padaMu..
agar tidak terjatuh aku dlm jurang
cinta nafsu...

Ya Allah..
Jika aku jatuh hati..
jagalah hatiku padanya agar
tidak berpaling dari hatiMu..

Ya Allah..
Jika hatiku tertaut..
tautkanlah ia pada seseorg yg merindui
untuk berjuang di jlnMu agar
aku tidak lalai dlm merindui syahid di jlnMu..

Ya Allah..
Jika hati ini hadir rasa cinta..
jgn Kau biarkan cinta ku padanya
melebihi cintaku padaMu...

Ya Allah
Kurniakanlah aku CintaMu,
kurniakan kpdku cinta org yg cinta kpdMu,
kurniakanlah aku cinta apa saja yg menghampirkan
aku pada Allah..
Semoga cinta kpd Allah itu lebih kita dambakan dari
seteguk air..

Ya Allah
yang maha Agung,
aku hambaMu yg tidak layak ke syurgaMu,
namun aku juga tidak sanggup merasa seksa azab nerakaMu.
Maka dengan itu aku memohon keampunan dariMu
kerana sesungguhnya Engkau pengampun dosa² besar."

Amin~

.::Semoga terhazaf dosa² dgn mehnah cintaNya..insyaAllah::.

sumber:http://islamdeheartyku.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment