Friday, November 19, 2010

Harry Potter and The Deathly Hollows

Assalamualaikum everyone(^^,)

Ha, time nie tengah topik hangat kat umah ana tentang aktiviti ape yang nak dilakukan pd waktu cuti nie. Ana and siblings ana ada gak terfikir nak pergi tengok wayang citer Harry Potter yg bebaru nie keluar cinema. Never miss it. Ana memang big fan citer nie semasa dia baru gak keluar dulu. time tu ana baru je umur 11 tahun.



Harry Potter and the Deathly Hallows, berdasarkan yang dikarang oleh J. K. Rowling, merupakan filem terakhir dalam filem siri Harry Potter. Filem tersebut akan diedarkan oleh Warner Bros.. Pada Mac 2007, pihak Warner Brothers mengesahkan bahawa pelakon utama, iaitu Daniel Radcliffe, Emma Watson dan Rupert Grint akan meneruskan lakonan mereka dalam filem ketujuh. Filem yang dipisahkan kepada dua bahagian ini akan diarahkan oleh David Yates yang juga sebelum ini telah mengarah Harry Potter and the Order of the Phoenix dan Harry Potter and the Half-blood Prince. Filem ini akan dibahagi kepada dua bahagian: Dengan bahagian pertama bertajuk Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I dan dijangka akan ditayangkan pada November 2010 dan bahagian kedua dengan tajuk Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II pada Julai 2011.


Kalau nak baca dia punya plot boleh klik kat website nie...
http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Potter_and_the_Deathly_Hallows_(film)#Plot

nak citer dari A sampai Z, sampai ke pagi tak habis nanti.(^^,)..the story brings me back alot of memories when ana was still in school. Dulu geng2 ana selalu looking forward utk tengok citer nie bila keluar kat pawagam. let's just say we grew up watching this story sama gak dengan toys story..hehe..

Well hope to see this story soon.(^^,) for you guys who are watching, happy watching(^^)

No comments:

Post a Comment