Thursday, March 3, 2011

Demi Cinta Suci...

Pernah hatiku luka pedih
Kerana dicalari cinta penuh duri
Lemas aku dalam dilema
Kata janji manis sungguh tak bermakna

C/O :
Mencarimu kasih bagai mencari mutiara putih
Walau ke dasar lautan sanggup ku selami
Namun tak percaya apa yang telah aku terjumpa
Kau sebutir pasir tak berharga

Demi cinta yang suci
Ku rela korbankan kepentingan diri
Demi sinar bahagia
Ku hambakan diri pada-Nya yang Esa
http://www.free-lyrics.org

Baru kini ku rasai nikmatnya cinta yang suci
Tiada terbanding dengan cinta yang kau beri
Ranjau yang berduri akan aku tabah menempuhnya
Menyubur iman di dalam jiwa

Demi cinta yang suci
Ku rela korbankan kepentingan diri
Demi sinar bahagia
Ku hambakan diri pada-Nya yang Esa
Demi cinta hakiki
Ku sanggup redahi apa yang terjadi

Apalah erti cinta suci
Andai janji-janji sering dimungkiri
Apalah erti cinta murni
Andai kata-kata sering didustai


Setiap pertemuan dan kejadian pasti ada hikmahnya...ku redha atas segala ujian yang diberiNya...Rela ku mengundur diri wahai teman, daripada aku mengingkari diriNya... Cinta Allah cinta hakiki, itulah yang hendak ku capai sebelum ku mampu menyintai dirimu....Orang yang menyintai Allah S.W.T. adalah orang yang menyayangi pasangan nya...ku merasa amat gembira dan bersyukur sekali kepadaNya kerana telah mempertemukan kembali kau dan aku...Tiada lain yng ku harapkan dari dirimu...Aku memohon maaf jikalau aku telah menyakiti dirimu atau telah membuatmu kecewa. Aku sentiasa memaafkan dirimu, biarpun dirimu sering kali melukai dan menyakiti perasaan ku...Aku hanyalah hamba Allah yang sentiasa hendak mencari kebenaran,keredhaan dan kasih sayang dariNya... Jikalau engkau menyayangi diriku kau akan lebih menyayangi Penciptamu...Ku doakan semoga berjaya dalam hidupmu dan moga Allah mempertemukan mu dengan orang yang lebih memahami dirimu dan seorang yang solehah, sentiasa menasihatimu untuk sentiasa taat kepada Allah S.W.Tdi dunia dan akhirat nanti....

Ya Allah,
jikalau aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya kepadaMu
agar bertambah lagi cintaku kepadaMu....


luahan hamba Allah S.W.T yang sentiasa menyayangi mu....

No comments:

Post a Comment